Esma CİVELEK

İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesinden 2013 yılında mezun oldu. St.Truiden, Belçika' da egzotik ve pet hayvanları üzerine çalışan özel bir klinikte staj yaptı. Trakya Üniversitesi Veteriner Fakültesi, öğrenci değişim programına katılıp diş hastalıkları ve gastrointestinal hastalıklar alanında eğitim aldı. Bursa Celal Acar Yaban Hayatı Kurtarma Ve Rehabilitasyon Merkezinde stajerliğini tamamladı. İst Üniv.Veteriner Fakültesi Köpek Eğitim Klübünün kurucularındandır. KHEDİ (Kedi hekimliği derneği)' nin kuruluşunda ve dergisinde bir süre aktif olarak rol aldı. Kongre ve seminerlere katılımcı olmanın yanı sıra , öğrenci kongre ve  seminerlerinde konuşmacı olarak da bulundu. Zekeriyaköy ve Bahçeşehir'de özel kliniklerde çalıştıktan sonra Hülya KULA ile VetPozitif Veteriner Muayenehanesini kurdu. Doğum ve Jinekoloji ABD'de 1 yıl  asistanlık yaptı. İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Farmakoloji ve Toksikoloji ABD'de doktora eğitimine devam etmektedir.

Hülya KULA

Kırıkkkale Üniversitesi Veteriner Fakültesinden mezun oldu. Yaz stajlarını İstanbul Üniversitesi klinik bilimlerinde tamamladı. KHVHD (Küçük Hayvan Veteriner Hekimler Derneği) ve Türk Veteriner Jinekoloji Derneği üyesi olan Hülya KULA  Kırıkkale Üniversitesi yaşam bilimleri topluluğunun yönetiminde görev aldı.Üyesi olduğu derneklerin kongre, workshop ve meslek içi eğitimlerine katıldı.Birkaç dergiye hekimlik ve klinisyenlik ile ilgili yazılar verdi. Nişantaşında özel bir klinikte çalıştıktan sonra Esma Civelek ile VetPozitif Veteriner Muayenehanesini kurdu.İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum ve jinekoloji ABD'de doktora eğitimine devam etmektedir.

BAKKaKatılınan Egitim/Seminerlerin bazıları

• İç Hastalıklarında Acil Yaklasımlar ve Kan Gaz Analiz Sonuçlarının Değerlendirilmesi - İVHO, 2017

• İş Köpekleri Eğitimi Uygulama Semineri - K9 Akademisi, 2010

• Veteriner Tıp Acil&Yoğun Bakım Kongresi - TuVECCA,2017